Bir işletmenin çağrı merkezi ile yaşadığınız soruna kalıcı çözüm için temasa geçtiğinize eminiz. Hatta bu sorunu çözmek için defalarca aradığınızda görüştüğünüz müşteri temsilcilerinin sürekli hikayenizi sizden tekrar tekrar sorduklarına şahit olmuşsunuzdur. Kimi zaman temsilciler sizi dinlerken istekli ve çözüm odaklı yaklaşma çabasında olurken, çoğu zaman sizleri sıkılarak, umursamadan dinledikleri ve işlemleri gönülsüz yaptıklarını gözlemlemişsinizdir. Sonunda sizde, çağrı merkezi müşteri temsilcisi de pes eder ve sizleri farklı bir ürün veya hizmete istemsiz olarak itmeye başlarlar. Aslında temsilcilerinin sizlere hizmet verirken yaşadıkları sorunun başında doğru alt yapı olmadan telefon ile arayan, canlı destekten yazan, e-posta gönderen, sosyal medyadan mesaj atan müşterilere hizmet vermelerinden kaynaklıdır. İşletmeler omnichannel kavramını tüm iletişim kanallarında aktif olmak olduğunu düşünerek hata yapmaktadırlar. Düşülen bu hatanın giderilmesi ve omnichannel iletişimde başarılı olmak için sizlere birkaç önerimiz olacak. |
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder