17 Mayıs 2017 Çarşamba

OmniChannel Müşteri Hizmetlerinde Canlı Destek Uygulaması

OmniChannel Müşteri Hizmetlerinde Canlı Destek Uygulaması

OmniChannel Müşteri Hizmetlerinde Canlı Destek Uygulaması

Müşteriler bugün, müşteri hizmetleri için geniş bir iletişim kanalı kullanmak istiyor ve tercihleri ​​hızla değişirken, onlara sunulan tüm kanallarda kesintisiz ve tutarlı çevrimiçi deneyim elde etmeyi umuyorlar.

İşletmelerin birden fazla kanalda varlığını artırması artık bir seçenek olmaktan çıkıp gereksinim haline geliyor. Gelişen müşteri ihtiyaçlarına ve değişen müşteri davranışlarına ayak uydurmanın önemli bir parçası da çok kanallı müşteri hizmetlerini

Uygulamalarını en etkin şekilde oluşturmak.

Bu makalede, çok kanallı (Omni Channel) müşteri hizmetleri talebinin ardındaki nedenleri incelemek, en zorlu yönlerini göz önüne alarak, bu zorlukların Canlı Destek yazılım özellikleri kullanılarak nasıl ele alınabileceğiniz konusundaki düşüncelerimizi paylaşmak istiyoruz.

Yazının Devamı

This e-mail has been sent to metin.ogeturk.kisapazar@blogger.com, click here to unsubscribe.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İzleyiciler